Guitar hjälte!

Knegat som en galning idag för att kunna smita undan jobb lite tidigare. Orsaken??? Jo för att idag släpptes Guitar Hero Metallica! Dregelfaktorn rätt så hög av längtan. Jo jag e faktiskt 28 år men man kan väl ändå vara som en galen Vellinge unge på julafton när det kommer lite underhållning.
Snabbt hem efter jobb för att hämta presentkort och spel att byta in, dock blev inte spelet inbytt skulle bara fått 5 kr för det! Det är sant! Men vidare i historian så hem snabbt för att kasta in den i boxen.

Det infriade alla mina förväntningar deluxe.  Dock så dyker där upp en hel del flummlåtar men man får stå ut med det. Jag sparar Nothing Else Matters till imorgon när jag e piggare i sinnet.
Rekommenderar starkt detta spel!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0