Hata Wahlgren syskonen

Igår så tog jag det lugnt och lira lite xboxsch och valde att kolla på säsongsfinalen på Så ska det låta. Där de deltagande var Wahlgren syskonen och sedan Rennie Mirro och syster. I normala fall kan jag stå ut med Wahlgrenarna, men igår var nog något av det sämsta jag har sett. Pernilla yrade omkring på låtarna, kunde inget utav texterna och sjöng som en tonåring som nyligen kommit i målbrottet. Det som var värst var att de skulle sjunga Elvis Presleys Suspicious Minds. En av tidernas finaste låtar. Och att då höra Nicklas (hur nu hans namn stavas) försöka sjunga den och sjunga fel på texten och sedan höra henne försöka hoppa in och som denna tonåring i målbrottet som ovan beskrivet.

Att dessutom Nicklas lyckades hooka upp med hon fine Laila Bagge, kan jag inte förstå. Men men sedan verkar ju tydligen kärleken vara totalt blind.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0