Lögnare är som skit, jäkligt sköna att.....

Jo blev inkallad till Chiefen idag. Visade sig att vi har en jag kallar han för mini-himmler mest för att han e falsk plus att han ser ut som honom, har iallafall gått till chefen och hittat på massa saker om att jag sprider rykten om saker och ting.

Jag kan inte fatta va fan han tjänar på detta faktum förutom att han bränner sig själv. För det påståendet förlöjligar bara han själv. Märker även att där är fler och fler som börja avsky denna människan för de märker att han e falsk som Pamelas tuttar.

Men vidare till bättre nyheter. Snart helg och då ska jag se till och se Änglar och demoner. Hört mycket gott om denna filmen.
Vidare goda nyheter är att jag fick besked idag om att vårt bandylag har fått sin sponsring nu. Alla pengar är klara och dräkter är på väg ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0