Snart fattig

Ja snart ska jag till tandläkaren igen för att roligt och glatt nog bränna 4000 kr. Det är ju tur att man verkligen skiter pengar. NOT!
Jag funderar på vad jag ska göra med framtiden med jobb, just nu känns det som att jag står och trampar vatten. Vill verkligen få bevis på mina mödor. Och det är ju så pass löjligt nu att t om kollegor påpekar att jag jobbar för långt ner på stegen.

Jag hade gärna velat försöka satsa på handbollen en gång till. Det finns ju tyvärr inte tid för detta faktum men jag tänker iallafall försöka träna mig i form. Ibland kan man sitta och fundera på var man hade hamnat om man inte råkat ut för den grymma skada som så många gånger hånat mig. Att jag lyckats köra karriären på halvfart med sargat knä i div 1 och 2. Dock sedan kännt att kroppen inte har fått återhämta sig ordentligt och tagit uppehåll för att sedan få några farthinder på vägen som fått mig att ta rejäl time out.
Frågan man ska ställa sig då är ju om man någonsin kan vara för gammal för att lyckas? Man kan ju titta lite i statistiken för att se att livslängden på en handbolls spelare är ju att de kan spela tills de är ca 40. Det hade inneburit att jag iallafall med lite tur hade kunnat ösa i 12 år.
Återstår att se om kroppen håller.
Pöj Pöj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0