Tom Jones, Rosor och trosor

Efter att gårdagen försökt kurera min förkylning för att kunna se Tom Jones så lyckades vi komma till Arenan. Efter ett jäkla rännande omkring för att hitta våra stolar så kom vi fram till att vi hade jäkligt bra platser.
Efter en lång väntan så kom äntligen Tjuren från Wales äntrande på scenen. Och emellanåt så hade han några roliga anekdoter.
Han påminde om en ball, mysig farbror. Det som jag kan tycka var trist var att tanterna ville slänga upp enstaka rosor till honom och där var några av dom som satt vid scenen som gjorde det. Men när där kom någon från en annan plats så kom Securitymänniskorna (nej inte väktarna) och hindrade dem.
Det var kul att se hans reaktion på de trosor och rosor som hamnade där uppe. Han blinkade lite förföriskt till dem eller gav dem en slängkyss.
Om jag får ge mitt betyg så får han 4 av 5. Det som drog ner var som sakt securitynissarna och sedan att han egentligen inte gjorde något oväntat.

 

Kössenam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0